یاسین نراق 2

ما آماده ایم.

یاسین نراق 2

ما آماده ایم.

مشخصات بلاگ
یاسین نراق 2

ما آماده ایم .

طبقه بندی موضوعی
سانتریفیوژها از کار افتادند؛ با چرخ کارخانجات چه می کنید؟
روز 30 دی، آغاز ترمز برخی مسئولان برای پیشرفت علمی و هسته ای جوانان ایرانی است و قطعا یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ پس از انقلاب اسلامی به حساب خواهد آمد و در تاریخ، راجع به پدیدآورندگان آن قضاوت های گزنده ای صورت خواهد گرفت
روز 30 دی ماه 1392 یکی از تلخ ترین روزهای مردم آزاده، عدالتخواه، مستقل و استکبارستیز ایران اسلامی است و مطمئنا به زودی و در آینده ای نزدیک، از این روز به عنوان یکی از روزهای دشمن شادکن ایرانیان یاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، دست شستن برخی افراد خسته و مسن از برخی ابتکارات و دستاوردهای بومی شده ی دانشمندان و نخبگان علمی این مرز و بوم، اتفاقی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.


براساس این گزارش، آنانی که حتی به میزانی اندک در عرصه های علمی تلاشی کرده اند، می دانند که برای به ثمر نشستن یک پروژه بزرگ و ملی، چه خون دل ها باید خورده شود و چه مجاهدت هایی صورت پذیرد تا قدمی به جلو برداشته شود.

جهت استقلال، خودکفایی و بی نیازی یک ملت از دشمنان فریبکار و زورگو و خودخواه، چه شب و روزهایی باید به ایثار و ازخودگذشتگی سپری شود و چه جوانانی، عمر شیرین را به پیری زودرس تبدیل کنند و چه افرادی از لذت های دنیوی صرف نظر کنند تا گامی به پیش گذارده شود.

در راستای جهش علمی و پیشرفت یک کشور به بزرگی و پهناوری ایران عزیز، چه خون هایی باید ریخته شود و چه خانواده هایی باید از همه چیز دست بکشند تا صعود به قله های پرافتخار و غرورآمیز ممکن شود.

و برای چرخیدن هر سانتریفیوژ که روزی برای 5 تای آن هم نگاهمان به دستان متکبر دشمنان بود، چه دانشمندان شهیدی در خون غلطیدند تا امروز بتوانیم برای میز مذاکرات با شیطان، برگ برنده داشته باشیم.

اما امروز، عده ای چه راحت و بی دردسر، تمام زحمات 10 ساله ی یک ملت و جوانان و دانشمندان شهیدش را پای میز مذاکره (بخوانید معامله) ذبح کردند و بر سر حقوق حقه ی ایرانیان، از جیب ملت نقد دادند و تنها وعده ی نسیه ای ناچیز گرفتند.

جالب آنکه همان وعده ی نسیه نیز، از حقوق همین ملتی است که توسط حریف مکار، قبلا دزدیده شده بود و اینک، در ازای از دست دادن بخش عظیمی از دستاوردهای بومی دانشمندان خودمان، یک بیست و پنجم از مال خود این مردم را در طی 8 قسط و با کلی شرط و شروط احتمالا پس می دهند.

شوربختانه اینجاست که برخی، نام این معامله ی یکطرفه را برد - برد می گذارند و از آن اظهار خرسندی هم می کنند.

این روزهای پرهیاهو و شارلاتان بازی های رسانه ای به سرعت می گذرد و پس از فرونشستن غبارها، به زودی نوبت حساب و کتاب افراد فرامی رسد. آنانی که کوشیدند تا چرخیدن چرخ های کارخانجات را در برابر چرخیدن سانتریفیوژها قرار دهند و با زدن نعل وارونه، معیشت و زندگی و رفاه مردم را در از کارافتادن سانتریفیوژهای هسته ای و بالارفتن از دیوار بلند تحریم ناجوانمردانه ی دشمنان ایران زمین جا زدند، باید به زودی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

از نفس افتادگان انقلابی که همینک موفق شدند جلوی پیشرفت هسته ای جوانان ایرانی را بگیرند و با زدوبندهایی که البته نام محرمانه را بر روی آن نهاده اند، می کوشند تا با گزارش نویسی در شبکه های اجتماعی صهیونیستی، نه به ملت خود، که به دشمنان این ملت چراغ سبز نشان داده و جاده صاف کن آنها باشند، اگر موفق نشوند همراه با از کار انداختن چرخیدن سانتریفیوژها، چرخ های کارخانجات و زندگی ایرانیان را به چرخش در آورند، باید به سرعت از عرصه های تصمیم گیری کلان و مهم برای این ملت انصراف دهند و کنار بکشند.

امروز 30 دی، آغاز ترمز برخی مسئولان برای پیشرفت علمی و هسته ای جوانان ایرانی است و قطعا یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ پس از انقلاب اسلامی به حساب خواهد آمد و در تاریخ، راجع به پدیدآورندگان آن قضاوت های گزنده ای صورت خواهد گرفت. روزی که یک قطعنامه کاملا مرده و یکجانبه به ملت ایران تحمیل شد؛ قطعنامه ای که طی همین دوماه اخیر از زمان توافق بر روی آن، بارها و بارها از سوی حریف نقض شد اما طرف ایرانی، با افراط در خوش بینی به شیطان، همچنان بر اجرای آن اصرار دارد. قطعنامه ای که هر روز ابعاد پیچیده تر و رسمی تری از امتیازات بی حد و حصر داده شده به دشمن افشا می شود و از انواع مذاکرات و توافقات شفاهی و مکتوبی پرده برداری می شود که ملت ایران از آن بی خبرند.

اما پدیدآورندگان این هولوکاست هسته ای و دشمنان بیرونی بدانند که جوانان پارسی، در تحقق آن حدیث گهربار پیامبراعظم(ص)، علم را حتی اگر در ثریا هم باشد، به چنگ خود خواهند آورد و به زودی، مانند 10 سال قبلی که برخی از همین امروزی ها، آن روز هم فقط به فکر عقب نشینی و پاپس کشیدن از همه چیز بودند، به سرعت تمام قفل های زده شده بر برنامه های هسته ای و علمی کشور را باز خواهند کرد و با سرعت بیشتری، جهش علمی 10 سال اخیر خود را از سر خواهند گرفت.

ان مع العسر یسرا...
  • یاسین نراق2

سیاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی