یاسین نراق 2

ما آماده ایم.

یاسین نراق 2

ما آماده ایم.

مشخصات بلاگ
یاسین نراق 2

ما آماده ایم .

طبقه بندی موضوعی

شارون «وحشی» به روایت خودش

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ق.ظ

به مناسبت روز غزه- شارون «وحشی» به روایت خودش؛

صدای شکستن استخوان ها بهترین خاطرات من است! / افتخار می کنم مردم صبرا و شتیلا را ظرف سه روز کشتیم

خواهشمندم کلمه «شرم آور» را بر زیباترین و شکوهمندترین لحظات مأموریت، بلکه حیات من مطرح نکنید! من پیوسته و همیشه افتخار می کنم که در جنگ ...

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ همه ما نام جنایتکار زمان، «آریل شارون» نخست وزیر سابق رژیم غاصب صهیونیستی و رهبر گروه های تروریستی و مسئول هزاران قتل عام و کشتار افراد بی گناه فلسطینی و لبنانی را شنیده ایم. او که بعد از 8 سال زندگی نباتی و با اتکا به صرف میلیون ها دلار برای زنده ماندن وی بالاخره به درک واصل شد و وجود شر خود را از سر مردم مظلوم جهان کم کرد.

شری که خداوند در وصف آنان این چنین می فرماید: «اگر اینان محکم و مستحکم ایستاده اند، پس دانسته باشید که خداوند نیز محکم و مستحکم ایستاده است و مجازات کافران و ستمگران یک امر قطعی و حتمی است و خداوند بینی مستکبران را به خاک مذلت خواهد کشید.»


آنچه در ذیل از نظر شما می گذرد، ترجمه مصاحبه یک خبرنگار صهیونیست با شارون می باشد که به نقل از مجله والعصر شماره 27 مواضع او را از زبان خودش بیان می کند.
 
- آقای شارون! بدون هیچ مقدمه ای شرح یا زندگی خود را برای ما بیان کنید؟


من در 27/2/1928 از پدر روسی و متعصب در صهیونیزم متولد شدم جد من افتخار داشت که در اولین کنفرانس صهیونیسم شرکت کند(سال 1896 میلادی) من در سن 14 سالگی به جماعت هاگانا پیوستم و به زودی درجات بزرگی را پیمودم و به جایگاه قدرت دست یافتم و در چندین عملیات شرکت جستم.
 
- آیا در نبردهای بزرگ هرگز شرکت کرده اید؟


من در تأسیس و تقویت نظام صهیونیستی تأثیر فراوان داشتم و نبردهای من با اعراب یک روز هم متوقف نشده است. من افتخار دارم که با همکاری یارانم 800 هزار فلسطینی را از سرزمین اسرائیل راندم و به دیگر نقاط فراری دادم و طبعاً امروز هم در راه خودم استوار هستم و اجازه بازگشت به آن طردشدگان را نمی دهم.
 
بزرگترین خدمات شما در این دوران چه بوده است؟


در جولای 1953 که فلسطینی ها عملیات ارهابی(شهادت طلبانه) را شروع کردند من در برابر آنان جماعت «101» را تأسیس کردم و کلاً فلسطینی ها را مأیوس کردم و محل و مرکز اجتماع آنان به نام «قبیه» را با هر آنچه در آن بود یکسره خراب و ویران کردم و هر چند همه سازمان ها مرا محکوم کردند لکن پیروزی در آن عملیات بود که بعدها مرا به مقامات برتر و بالاتر رساند و دست مرا در عملیات گسترده ای بازگذاشت.
 
- آن طور که شنیده ام عملیات «قبیه» بسیار تأسف بار و رقت انگیز بوده است! نظر شما چیست؟


هر گاه قرار است کسی یک اسرائیلی باشد باید عواطف را کنار بگذارد تا چه رسد به کسی که می خواهد ملت اسرائیل را رهبری کند.
کوتاه آمدن با اعراب در اندیشه و مرام ما نیست. امروز چون دولت ما در هیچ کجا کوتاه نیامده است پابرجاست. 
 
- گفته می شود جنگ شبه جزیره سینا برای شما یک دوره شرم آور بوده است؟!


خواهشمندم کلمه «شرم آور» را بر زیباترین و شکوهمندترین لحظات مأموریت، بلکه حیات من مطرح نکنید! من پیوسته و همیشه افتخار می کنم که در جنگ اعراب و اسرائیل در شبه جزیره سینا، سینه و بازوی صدها اسیر مصری را در هم شکسته و خرد کرده ام، صدای شکستن استخوان ها و فریاد مصری ها بهترین خاطرات من است!!


مصری ها هنوز هم درس های ما را فراموش نکرده اند که چگونه بزرگان و فرماندهان آنان را در برابر چشمانشان اعدام کردیم و من در اعدام بسیاری از آنها شرکت داشتم.


من اولین کسی هستم که جام پیروزی را در جزیره سینا سرکشیدم و فریاد پیروزی سردادم.
 
- نقش شما در این جنگ چه بود؟


من قبل از آغاز جنگ به جهت اختلاف با برخی از فرماندهان، از کارهای نظامی کنار کشیده بودم و می رفتم که وارد میدان سیاست شوم. لیکن در اثنا، جنگ دریافتم که تحرکات خطرناکی از سوی سوری ها و مصری ها در حال شکل گرفتن می باشد، بنابراین مجدداً وارد میدان مبارزه و نبرد شدم.
 
- جناب شارون! آیا شما در قتل عام صبرا و شتیلا نیز نقشی داشته اید؟


در داستان صبرا و شتیلا ما از نیروهای کتائب و مسیحیان مارونی استفاده کردیم و من شخصاً عملیات آنان را از قرارگاه خودم تعقیب می کردم و ناظر اعمال آنان بودم.


ما اهالی صبرا و شتیلا را از یک سو کشتیم و تهدید کردیم و از سوی دیگر از رسیدن هر گونه کمک جلوگیری نمودیم و قهراً من افتخار می کنم که دشمنان اسرائیل را در ظرف سه روز کشتیم و تار و مار ساختیم.
 
- در خاتمه با یک کلمه کوتاه به سئوالات ما پاسخ دهید؛


در مورد یاسرعرفات چه می گوید؟

بازیچه ای که تاریخ مصرف آن گذشته است.


حزب الله؟

دشمنان دردسرآفرین و لجوج.


کشتار روزانه در فلسطین؟

رمز بقای ملت اسرائیل و دولتی نیرومند


الگوی شما؟

دیویدبن گوریون.


آرزوی شما؟

تأسیس دولت اسرائیل از نیل تا فرات


پیام شما برای ملت اسرائیل؟

با ملت خودم پیمان می بندم که هر گونه مقاومتی از سوی فلسطینیان را در هم بشکنم.
 

 منبع: هفته نامه یالثارات الحسین علیه السلام

  • یاسین نراق2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی