یاسین نراق 2

ما آماده ایم.

یاسین نراق 2

ما آماده ایم.

مشخصات بلاگ
یاسین نراق 2

ما آماده ایم .

طبقه بندی موضوعی

12 فرمان رهبری به مسوولان!

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ

وظایف مسوولان

موضوع

توضیحات

وظیفه اول

واقع بینی و دیدن نقاط قوت فراوان در کنار برخی نقاط ضعف

واقعیت آن است که انقلاب اسلامی ایران برخلاف انقلابهای معمول در دنیا، با وجود گذشت بیش از سه دهه از پیروزی آن، همچنان سرزنده و شاداب است و از اسلام و استقلال و ایستادگی ملی و توسعه درون زا و عدالت سخن می گوید و برای این اهداف بزرگ، تلاش می کند.

وظیفه دوم

افتخار به نسل جوان متدین و انقلابی و قدر دانستن این جوانان

شأن نسل جوان کنونی انقلاب، بالاتر از جوان نسل اول انقلاب است زیرا جوان امروز با وجود آنکه پیروزی انقلاب و مسائل بعد از آن را ندیده و در معرض انواع آسیب های ناشی از فضای مجازی و ماهواره ها نیز قرار دارد اما متدین است و پای انقلاب ایستاده است.

وظیفه سوم

توجه به ظرفیت های بی شمار داخلی و ملی و استفاده از آنها

خوشبختانه مسئولان کشور از جمله مسئولان دولت جدید، همه از ظرفیت های بی شمار داخلی آگاهند و بر لزوم استفاده از آنها معتقدند.همین ظرفیت های فراوان داخلی بود که مجموعه مسئولان نظام را به موضوع اقتصاد مقاومتی رهنمون کرد.

وظیفه چهارم

غفلت نکردن از دشمنی دشمنان

تا هنگامی که نظام اسلامی و ملت ایران بر اصول اسلام و انقلاب و استقلال، پایبند است، دشمن از دشمنی خود دست بر نخواهد داشت بنابراین نباید از دشمن غافل شد. جبهه استکبار نسبت به ملت ایران، کینه عمیقی دارد و امروز همه، عمق کینه و بغض دشمنان را در صحبتهای نها می بینند.

وظیفه پنجم

اجرایی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی

دشمن با وجود بغض و کینه عمیق، از مقابله با نظام اسلامی و ملت ایران عاجز است و به دلیل این عجز، به تحریم روی آورده و خود آنها نیز می دانند که ابزار تحریم از ابتدای انقلاب تاکنون، بی فایده بوده است. اتفاق نظری که امروز در میان رۆسای سه قوه و همچنین مسئولان دولتی اعم از رئیس جمهور محترم و وزرا درخصوص اجرای اقتصاد مقاومتی وجود دارد نوید دهنده آن است که به لطف خدا، اقتصاد مقاومتی بر تحریم ها و ترفندهای دشمنان فایق خواهد آمد.

وظیفه ششم

تکیه به مردم و حرکت جهادی

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در هر مقطعی که مردم به وسط میدان آورده شدند و با نام خدا، حرکت جهادی آغاز شد، پیروز آن میدان بودیم که نمونه های عینی آن، پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است.

وظیفه هفتم

توجه دائمی مسئولان و مقایسه شرایط کنونی و توانایی های امروز با شرایط سال های قبل

مسئولان باید با جبهه دشمن مرزبندی صریح و شفاف داشته باشند، بخصوص در شرایط کنونی. برخی در این خصوص مغالطه می کنند و اینگونه القا می کنند که مرزبندی به معنای قطع رابطه با دنیا است در حالیکه مرزبندی با جبهه دشمن، همانند مرزهای جغرافیایی، نسبت ما و دشمن را مشخص می کند.

وظیفه هشتم

مرزبندی صریح و شفاف با دشمن به خصوص در شرایط کنونی

دولت امریکا در سطح بین المللی به عنوان یک بازیگر خشن و جنایتکار و ناقض حقوق انسانها شناخته می شود و در داخل امریکا نیز به عنوان یک رژیم دروغگوی مزوّر شناخته شده است و امروز اعتماد مردم امریکا به دولت خودشان در پایین ترین سطح قرار دارد.

وظیفه نهم

بیمناک نشدن از دشمن و اتکاء به خداوند

-

وظیفه دهم

حفظ و تقویت وحدت ملی

اعم از وحدت مذهبی و وحدت اقوام در کشور دهمین وظیفه ای بود که حضرت آیت الله خامنه ای برای مسئولان بیان کردند.

وظیفه یازدهم

توجه به فرهنگ دینی و انقلابی

من هم از مسائل فرهنگی نگرانم و در این نگرانی نمایندگان محترم خبرگان سهیم هستم. دولت محترم باید به این موضوع توجه کند و مسئولان فرهنگی نیز باید توجه داشته باشند که چه می کنند، زیرا در مسائل فرهنگی نمیتوان بی ملاحظه‌گی کرد.

وظیفه دوازدهم

گفتمان سازی


  • یاسین نراق2

رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی